Çözüm Bilişim Blog

Güncel konular ve program anlatımları

E-Fatura Durum Kodları

tarafından:
Kategori:
Oluşturuldu:
14 May 2022

Ne yapılmalı: Durum kodunun güncellenmesini beklemeniz gerekir.

Ne yapılmalı: Durum kodunun güncellenmesini beklemeniz gerekir.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturadaki bilgileri düzenleyerek faturayı göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Fatura alıcısını uyarmanız gerekir. Bu hatayı alan faturadaki bilgileri düzenleyerek faturayı göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

NOT: 1300 durum kodu alan zarflar da yeniden gönderilirse 1163 durum kodunu alır.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermemelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Bu hatayı alan faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: 1210 durumunun 1215, 1220, 1230 ya da 1300 durum kodu alması beklenmelidir.

Ne yapılmalı: Faturayı yeniden göndermelisiniz.

Ne yapılmalı: 1220 durum kodunun 1230 ya da 1300 durum koduna dönmesi beklenmelidir. Bu aşamada yeniden fatura göndermeye çalışmayınız. İki gün içinde durum kodu güncellenmez ise müşterinizle iletişime geçebilirsiniz.

Ne yapılmalı: Bu kodu almış faturalarınız için iade süreci başlatmanıza gerek yoktur. Faturanın, 1200 kodu alınana kadar otomatik gönderimi sağlanır.